سرویس کرمانشاه- دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب در استان کرمانشاه گفت: دولت یازدهم بیش از آنکه که عمل کند شعار داد. اکنون نیز شعار دفاع از حقوق زنان، کردها، اهل سنت و ... را مطرح می کند، 4 سال فرصت این انجام این شعارها را داشت اما کاری نکرد.
کد خبر: ۴۲۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 11 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از کرد پرس،بهروز همتی ، با بیان اینکه بیشترین مشکل حال حاضر کشور بیکاری، عدم اشتغال و رکودی است که دامن اکثر صنایع داخلی را گرفته است، اظهارداشت: واردات بیش از حد اقلامی که مشابه داخلی آنان نیز وجود دارد به صنایع ما آسیب رسانده است.

وی ادامه داد: بنظر می رسد با توجه به وضعیت موجود کشور و مشکلاتی که در بحث اشتغال و بیکاری دامن گیر مردم شده است، هر کاندیدایی که برنامه مدونی برای افزایش اشتغال ارائه دهد بیشتر مورد اقبال مردم قرار می گیرد.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب در استان کرمانشاه افزود: از بین 6 کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، محمد باقر قالیباف و حجت الاسلام و المسلمین رئیسی بیش از بقیه، برنامه هایی جهت ایجاد تحول و افزایش اشتغال دارند.

وی تصریح داشت: دولت یازدهم بیش از آنکه که عمل کند شعار داد. اکنون نیز شعار دفاع از حقوق زنان، کردها، اهل سنت و ... را مطرح می کند، 4 سال فرصت این انجام این شعارها را داشت اما کاری نکرد.

همتی با بیان اینکه قالیباف و رئیسی می توانند انسجامی قابل قبول در سطح ملی ایجاد کنند، تاکید کرد: در دولت دهم 3 استاندار "کرد" وجود داشت. تنها بانویی که به وزارت رسید در تین دولت بود.

وی خاطرنشان ساخت: رئیسی و قالیباف نیز برای حل مشکلات هر منطقه از نیروهای بومی و آشنا به حوزه آن منطقه استفاده می کنند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب در استان کرمانشاه در خصوص وضعیت نامزدهای این جبهه در انتخابات، عنوان کرد:  تصور می کنم در شرایط موجود میرسلیم چندان در معرض رای 
قرار نگیرد اما رئیسی و قالیباف با طرح مقابله با اشرافی گری و رانت خواری موفق تر از بقیه ظاهر شدند.

وی در پایان یادآورشد: به احتمال بسیار انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد و در دور دوم رقابت بین روحانی و رئیسی یا روحانی و قالیباف خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار